wtorek, 20 grudnia 2011

Wyniki Candy plus odrobina marudzenia...

Chcę ogłosić wyniki Candy:
 (o losowanie poprosiłam moją Siostrę -Alessandrę )



Komplecik bielizny powędruje do:
Loveberry



Loveberry -podaj adres do wysłania na mojego maila:  monochrome711@gmail.com
List priorytetowy wyślę zaraz po otrzymaniu adresu! (Jak dobrze pójdzie -to jeszcze dzisiaj, więc jest szansa, że komplecik dojdzie przed Świętami :)
Mam nadzieję, że Ci się spodoba!


Bardzo Wam dziękuję za wszystkie miłe komentarze!!!
Witam wszystkich nowych "obserwatorów"!!!


Ps. Przepraszam, zagapiłam się, myślałam że jeszcze jest 19 grudnia ;)






A teraz muszę sobie pomarudzić ;) 
(tego można nie czytać, ewentualnie zerknąć na fotki mojej zaniedbanej ulubienicy Lary :)

CZEMU JA NIE MAM WCALE CZASU DLA MOICH LALEK ?!!
Inni blogowicze przecież nie siedzą non stop ze swoimi lalkami, też mają szkoły, uczelnie, prace, rodziny, milion ważnych spraw na głowie...
A jednak publikują nowe posty w miarę regularnie.
A mnie pokonał jeden kierunek studiów.....
I to żebym robiła jeszcze nie wiadomo co...
Co prawda buduję domy (i to w ilościach hurtowych) ale tylko z kartonu!


Lara patrzy na mnie z wyrzutem od dłuższego czasu:
"-Potrzebuję futra!!! No zobacz jak by mi było ładnie..."















No ładnie, ładnie...nawet pasuje Ci do koloru oczu... Ale po pierwsze:
To kołnierzyk od mojej kurtki!!!
A po drugie: właśnie buduję Galerię Sztuki Współczesnej dla Kanadyjskiego Ministerstwa Kultury (oczywiście jeżeli tylko Canada jest krajem z kartonu i jej mali kartonowi obywatele potrzebują kartonowego centrum sztuki...
Inaczej ktoś mnie bardzo nabiera na tych studiach ;) !

Ech, marudzę...

9 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej!!! :)
    Oj ja też nie mam czasu (uczelnia 2 kierunki, plus moja 2-miesięczna córka :D) Moje lalki pragną nowych ubrań, a ja szyję tylko nowe projekty na uczelnię. :P Nie chce mi się potwornie, zaraz zaliczenia, koniec semestru, później koniec roku i przeprowadzka. :P Czas mi leci tak szybko, że nie mam czasu nawet na sen (ok skłamałam ostatnio śpię po 2-3 godziny). :) Pozdrawiam i wesołych świąt!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie pracuję, a nie mogę się ze wszystkim wygrzebać ech...
    Zwyciężczyni gratuluję pięknego kompleciku.
    Też chcialam wziąść udział w Candy, ale nie potrafię wrzucić na bloga w temacie candy linka.W ten sposob uciekają mi fajne candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. omg pierwszy raz wygrałam Candy oo jezusie :D Oczywiscie że mi sie podoba , kocham go *.* dziękuje bardzo za świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wprawdzie nie mam jeszcze Tonnerki ale to sie nadrobi , i obiecuje jak kupie tą tonnerke ,to od razu zrobie sesje w tej cudownej bieliźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Loveberry :) Mono, to pewnie nieldugo siegniesz po burde i uszyjesz to glamrockowe futerko ?:) Nie martw sie, zjesz pierożki i bedziesz sie mogla zabrac za lalkowe zaleglosci :) PS: Wszystkim Wesolych Swiat zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe jakie Twoje lalki sa wyjatkowe:) Po prostu wielbie i gratuluje talentu! Oczy i usta<3

    OdpowiedzUsuń
  7. hehhee,nieźle Was na tych studiach uczą! :)
    Napewno kartonowe domy to wstęp do poważnych,większych projektów! :)

    Gratulacje dla zwyciężczyni Candy!

    Larze jest pięknie w takim futerku,ślicznie komponuje się z jej oczami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartonowy dom... ;) Czy są w lalkowej skali? ;>

    A Lara pięknie by wyglądała w futerku ;)
    Studiami i lalkami się nie martw - wszystko da się pogodzić (mi się jakoś udaje ;P). Co prawda masz większe wyzwanie, bo Tworzysz dla nich zupełnie coś innego i nowego, a nie jak większość kolekcjonerów wystawiajacych gotowe lalki i ciuszki z pudeł. Tak więc, po pierwsze: zyczę pogodzenia koniecznego z przyjemnym, po drugie: i tak wszyscy będziemy do Ciebie zaglądać, bo kto był, ten wie, że masz niesamowity talent i w końcu po 3 i ostatnie: Weosłych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za próby pocieszenia!
    (Magdalena...naprawdę nie wiem jak Ty to robisz!!!)

    I dziękuję bardzo za świąteczne życzenia!
    Ja też życzę Wszystkim Miłych Świąt!

    OdpowiedzUsuń