środa, 12 września 2012

Pink Madness!

Czy komuś z Was się zdarzyło, że "prześladuje " Was jakiś kolor?
Bo mi ostatnio tak!
I to kolor którego  nawet nie lubię!
Nie noszę ciuchów w tym kolorze, nie używam kosmetyków, nie pomalowałabym sobie pokoju na taki kolor!!!
A tu nagle nie może mi ten RÓŻ wyjść z głowy...
PINK MADNESS!!!

I nagle okazuje się, że ten tandetny róż ma też inne odcienie:
z kroplą szarości, z połyskiem metalu, odrobiną pudru... hmmm... zupełnie inny kolor.
Bardziej tajemniczy, ciekawy, seksowny...

Może nie zacznę się ubierać na różowo, a moim ulubionym lakierem do paznokci pozostanie czarny, ale moja lalka może poszaleć:
I present you: My Lady in Pink!

































Ps. To nowa lalka w mojej kolekcji. Tzw. facemold "Cinderella".
Postanowiłam zrobić sobie taki mały prezent na zachętę przed kolejnym rokiem studiów ;)

14 komentarzy:

  1. jak zwykle piekna stylizacja i cudowne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się róż na włosach lalki, taki przybrudzony :)
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama słodycz, a z drugiej strony widać drzemiącą w niej diablicę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cami w Twoim wykonaniu jest niesamowita! W/g mnie jeszcze lepsza niż Antoski , brawo !!!!
    Ten odcień różu jest bardzo ładny, lubię takie chłodne odcienie :-)
    Czy ona ma włoski czy perukę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita!!!Te kolory dosłownie wszystko jest fantastyczne :)!
    A kolczyk nad wargą :) Wow!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się doczekać kiedy swoją do Ciebie wyślę ^^

      Usuń
  6. Ja też nie noszę różu, ale uważam, że jego pudrowy odcień jest bardzo elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja kocham wszelkie odcienie pudrowego różu, ale tylko jako kolor. Sama w czymś takim wyglądam beznadziejnie :)
    Cami w Twoim wydaniu jest po prostu świetna i do twarzy jej i do ciałka w tym pink madnes :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ! Jak ją zobaczyłam to myślałam, że patrzę na ten teki film ... no ... ten ! Kurcze, nie pamiętam nazwy xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna... jakie to wszystko eleganckie wytworne i na bogato ..To uczta dla oka :-) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne zdjęcia :) lalka też prześliczna.Ogromnie podobają mi się Twoje repainty .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. niektóre mądrale ze świata mody a nawet parapsychologii twierdzą,
    iż róż to kolor małych dziewczątek ( więc czemu łączą go z namiętnością tłumioną wstydem...?)
    wg mej chyba jednak nieszkodliwej teorii - do tej jakże bogatej różowości
    trzeba po prostu dojrzeć... choć niekoniecznie z kilometra świecić nią...
    atrybut kobiecości - taaakie buty! - w barwie zauważalnej i nie do zapomnienia - a ponoć "to tylko pink" ?

    OdpowiedzUsuń