sobota, 8 sierpnia 2015

Pożegnanie/Powitanie

Ostatnie półtora roku nie było dobre dla mnie, ani dla moich lalek.
Za dużo spraw do ogarnięcia, za mało czasu, klimat zupełnie nie lalkowy...
Nie ma co się oszukiwać, kolejna reanimacja tego bloga nie ma sensu.

Chyba  potrzeba mi czegoś zupełnie nowego...
Nowego Bloga!

Zawartość będzie podobna, czyli bardzo lalkowa.
A o tym co będzie inne, napiszę już na nowym blogu ;)


Pozdrawiam wszystkich obserwujących, dziękuję, że nie wykasowaliście mnie jeszcze ze swojej listy 'czytanych'  i zapraszam na mojego nowego bloga!!!

http://mono-factura.blogspot.com/









6 komentarzy:

  1. Ten nowy blog jest prywatny? Alez szkodaTT

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! To zamierzone, że nowy blog jest dostępny tylko dla zaproszonych?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, moja pomyłka! już poprawione :)
    Blog jest dostępny dla wszystkich, zapraszam jeszcze raz :)
    (Nie ogarnęłam jak widać za dobrze nowego szablonu!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, jak miło będzie znów patrzeć na Twoje cudne lalki i zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ogromnie się cieszę - czekałam z ufnością,
    trzymałam na paseczku, by co jakiś czas
    móc zajrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakowało Cię tu! Dobrze, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń